*Згідно Закону «Про захист прав споживачів» - товари магазину належної якості обміну/поверненню не підлягають!
*Всі відправлення страхуємо на суму повної вартості. Якщо клієнт виявить факт пошкодження, після фіксації і написання відмови у звязку з пошкодженням, того ж дня відправляємо нове замовлення, за свій рахунок.
Умови повернення для товарів неналежної якості
Процедура повернення товару Неналежної якості:
- зателефонуйте за телефоном 0683232678 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником Нова Пошта №1, м. Городок, Рівненська обл
Одержувач: Мокренський Павло, номер телефону: 0683232678
*Оплачує послуги доставки - продавець.
-повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів на електронну пошту urijhomej@gmail.com
-після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар.
Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але не відкидаємо можливість браку.
Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання.
*Повернення коштів провадиться після отримання товару.
*Повернення коштів провадиться на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб.
*Повернення коштів проводиться протягом 3-х робочих днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем.